sâmbătă, 29 mai 2010

Coordonator in proiectul international ,,Diferiti, dar egali "

In anul scolar 2009-2010 am fost coordonator in cadrul proiectului international ,,Diferiti, dar egali " derulat in parteneriat cu profesori din 10 tari din Europa care lucreaza cu elevi cu CES si cu 80 de profesori din Romania . In cadrul acestui proiect am avut mai multe manifestari iar playlisturile cu inregistrarile din cadrul manifestarilor pot fi urmarite mai jos .
Astfel am organizat si moderat in data de 28 mai Simpozionul International ,, ,,Rolul creativitatii si inovarii didactice in combaterea excluziunii sociale " .


Şcoala Specială Caransebeş a organizat aceasta manifestare in data de 5 mai 2010 cu ocazia a trei evenimente speciale :
- 5 mai - ziua europeana de protest impotriva discriminarii persoanelor cu dizabilitati,
- 5 mai - aniversarea a 5 ani eTwinning (comunitatea scolilor din Europa )
- activitate in cadrul Spring Day 2010 deoarece pe data de 9 mai se sarbatoreste Ziua Europei

Vedeti si playlistul aici

Am organizat in 16 aprilie in cadrul proiectului un concurs international ,, Invierea Domnului si renasterea spirituala a intregii umanitati . "


In data de 13 martie am organizat o Expozitie internationala - Luna martisorului si a Bunei-Vestiri .

Niciun comentariu:

Oferte

Tizo.ro