joi, 3 decembrie 2009

DIPLOME PROIECTE INTERNATIONALE - DIPLOMAS INTERNATIONAL PROJECTS



Intre 19-28 octombrie 2009 eu am fost selectat de catre coordonatorii eTwinning sa parcurg in cadrul eTwinning Learning Events cursul ,, Creative use of Media "
Aici se poate vedea harta cu profesorii care au participat la chat .



Intre 23 - 31 martie am fost ales de eTwinning in cadrul ETWINNING LEARNING EVENTS 2009 pentru a parcurge cursul ,,Podcasting in the creative clasroom "
Between 23-31 march I was selected by Etwinning Romania in the ETWINNING LEARNING EVENTS 2009 for the event ,, Podcasting in the creative clasroom " .Aici e profilul meu .
SPRING DAY FOR EUROPE 2009 "



AM OBTINUT CERTIFICATE EUROCREATOR
( PROIECT DEDICAT ANULUI EUROPEAN AL CREATIVITATII SI INOVARII " PENTRU UNELE PROIECTE PE CARE LE COORDONEZ -,,PROIECTUL DIFERITI , DAR EGALI " SI PROIECTUL DEDICAT INVIERII DOMNULUI
I obtain eurocreator certificate for some project where I am coordinator :eTwinning project ,, Different , but equal " under EUROPEAN YEAR FOR CREATIVITY AND INNOVATION
and project for Resurrection of Son of God .


In sesiunea din septembrie-octombrie de acordare a certificatelor National Quality Label si European Quality Label in cadrul mai multor proiecte .









In 2009 am obtinut un certificat ,, CERTIFICATE IN RESPONSIBLE BUSINESS COMPETITION "
In 2009 I obtain a certificate ,, CERTIFICATE IN RESPONSIBLE BUSINESS COMPETITION "
Am participat cu elevii mei la Eno Tree Planting Day 21 September 2009 plantand mai multi pini in curtea Scolii Speciale Caransebes iar actiunea noastra poate fi vazuta pe siteul oficial .



In cadrul eTwinning am obtinut mai multe CERTIFICATE NATIONALE SI CERTIFICATE EUROPENE pentru proiectele derulate .
In eTwinning I have obtain many NATIONAL QUALITY LABEL AND EUROPEAN QUALITY LABEL for my projects .
eTwinning project ,, IT'S CHRISTMAS TIME "
NATIONAL QUALITY LABEL

EUROPEAN QUALITY LABEL



CHRISTMAS AROUND EUROPE .

NATIONAL QUALITY LABEL

EUROPEAN QUALITY LABEL

eTwinning project ,, Christmas in Europe "


DATORITA ACTIVITATII MELE AM OBTINUT GRADATIE DE MERIT IN IULIE 2009

Niciun comentariu:

Oferte

Tizo.ro