marți, 15 septembrie 2009

PARTICIPAREA LA SIMPOZIOANE INTERNATIONALE , NATIONALE SI JUDETENE -Participation to the international , national and local symposiums .




In data de 7 aprilie 2009 am organizat , coordonat si moderat simpozionul international
,, Creativitate si inovatie in invatamantul special -Proiectul Diferiti , dar egali , editia 1 la care am avut peste 300 de participanti care a fost organizat pe 3 sectiuni :
sectiunea I - sesiune de referate si comunicari stiintifice in urma careia am realizat

un cd sub egida Scoala Caras-Severineana ISSN 1583-5529 .
sectiunea a doua - sesiune de prezentari in POWER POINT -PESTE 50 DE PREZENTARI .
sectiunea a treia - concursul international Invierea Domnului si renasterea spirituala a intregii umanitati in urma caruia a avut loc vernisajul expozitiei pe care am organizat-o in cadrul galeriei de arta ,, Corneliu Baba " din Caransebes .
In 7 april 2009 I organize international symposium ,, Creativity and Innovation in special education , project Different but equal first edition organized to a three section :
section 1 - sesion of sentific comunications and referates
section II - sesion of POWER POINT PREZENTATION
section III - international contest
,, Resurrection of Son of God and the Renaissace of whole humanity and after we made the vernisage of the exhibition at art gallery ,, Corneliu Baba from Caransebes "



In timpul anului 2008 -2009 am participat la mai multe simpozioane internationale(Didactica International –in cadrul caruia am sustinut referat si am participat cu elevii la concursul de desene unde am obtinut locul 1,2si 3 , la ,, Simpozionul International Arta, Cultura ,Traditie in Europa “ organizat la Petroşani şi în Decembrie am participat la,, Crăciunul în context european “ simpozion internaţional organizat la Lugoj . Am participat si la simpozioanele nationale(Lasati copiii sa vina la Mine si nu-i opriti desfăşurat la Brăila si ,, Simpozionul National Lumina Cuvantului si marea taina a Crestinatatii “ care a avut loc la Râmnicu –Vâlcea ) .Am participat şi la Simpozionul naţional ,,Educaţie pentru dezvoltarea durabilă “ediţia a-II-a organizat la Bucureşti . La Buzău am participat la : SESIUNEA NAŢIONALĂ DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE ,, CULTURA , TRADIŢIILE ŞI OBICEIURILE SUNT EXPRESIE A IDENTITĂŢII NAŢIONALE “ unde am participat cu lucrare ştiinţifică , iar prezentarea mea ,, POWER POINT , URCUŞ SPRE MĂNĂSTIRE “ a obţinut locul 1 .

During the year 2008 I have participated in several international symposium (Didactica International in which I have stated refers students have participated in drawing contest where we got instead of 1.2 and 3, the 'International Symposium on Art, Culture, Tradition in Europe "held in Petrosani and I attended in December at the international symposium " Christmas in the European context " held in Lugoj. I participated in national symposium (Let the children come to Me and not stop them " held in Braila and 'National Symposium Light of the Word and the great mystery of Christianity "held in Ramnicu-Valcea). I attended the National Symposium on 'Education for Sustainable Development" edition-II held in Bucharest. I attended in Buzau: NATIONAL SESSION Scientific Communications,, Culture, traditions and customs reflect national identity "where I attended the scientific paper and my presentation,, Power Point, Urcus to the monastery" won 1st place.

Niciun comentariu:

Oferte

Tizo.ro